Витяг з ДЗК про земельну ділянку – це головний документ, який треба надати нотаріусу (або за запитом до іншої установи) для того, щоб оформити договір купівлі-продажу, дарування, міни та ін. щодо земельної ділянки, та внести відповідні дані до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Витяг з Державного земельного кадастру підтверджує наявність у вашої ділянки кадастрового номеру, а також містить інші відомості про неї (обмеження (обтяження), нормативну оцінку та ін.), внесені до Поземельної книги.
Як і де замовити витяг з ДЗК
Замовити витяг з ДЗК, ви можете у найближчому центрі надання адміністративних послуг, за умови наявності повної інформації про земельну ділянку і її власника/власників у реєстрі, або онлайн, через електронні сервіси ДЗК "публічна кадастрова карта". Процедура видачі регулюється Законом України «Про Державний земельний кадастр», який передбачає надання Витягу з кадастру за умови оплати державного мита та відповідно до поданої заяви встановленого зразка.
Для отримання витягу Вам необхідно надати:
- державний акт або свідоцтво про право влосності чи договір оренди землі;
- копія паспорту та ідентифікаційного коду власника;
- нотаріальне доручення від власника (якщо звертаєтья не власник).
Витяг з земельного кадастру - термін дії
Увага! Відповідно до п. 178 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження порядку ведення Державного земельного кадастру” від 17.10.2012 року № 1051, Витяг з земельного кадастру є дійсним протягом трьох місяців з моменту його видачі, крім витягу наданого для оформлення права на спадщину, що видається спадкоємцям, та витягу, що видається для підтвердження державної реєстрації землі або внесення інших відомостей до реєстру ДЗК, які є безстроковими.
Наші працівники допоможуть Вам отримати витяг з реєстру ДЗК в найкоротші терміни (1 - 3 робочих днів).
Подскажите вы можете в такой ситуации помочь нам получить витяг?